piątek, 6 marca 2015

Witam, przepraszam, powracam

Przepraszam wszystko najmocniej, ze nic nie dodalam, mimo, ze obiecalam do swiat. Mozecie bic. Jednak z wielu problemow nie dalam rady nic pisac, jak kiedys wspomnialam mialam napisane pol rozdzialu na tablecie, ktory niestety nie chce sie ladowac i trafi do naprawy ew. Jestem w trakcie pisania os, ktory niestety idzie mi sie strasznie wolno, poniewaz mam na niego mnostwo pomyslu a i tak mnie nie zadowala to co napisalam. Zrobilam rowniez "skrzynke" na promty, poniewaz chcialabym je pisac i mysle, ze lepiej mi pojdzie, pisanie ich, niz rozdzialu ew. Postaram sie poprawic i w jak najszybszym czasie cos dodac. Ucieszylo mnie to, ze pod tamtym podstem pojawily sie nowe komentarze, ale i rowniez zasmucilo, poniewaz, zawiodlam te kilka osob, ktore tu weszly i myslaly ze bedzie jakis nowy rozdzial czy cos a tu bum i blog nadal praktycznie pusty ew. Za niedlugo, mam nadzieje, ze sie to zmieni. Jesli mi sie uda i znajde jakis pomysl to do niedzieli postaram sie napisac jakiegos os, niestety, nie bedzie on nalezal do najdluzszych. Wiec, jesli ktos tu jest i ma jakies zazalenia skargi etc.. pisac w kom. Przyjme kazda krytyke, bo wiem ze zasluguje. Pozdrawiam xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz