czwartek, 31 grudnia 2015

Bliźniaki i Harry: prolog

Louis i Harry to najlepsi przyjaciele od kilku lat, a poznali się na pewnej stronie internetowej. Są naprawdę najlepszymi przyjaciółmi. Niedawno zamieszkali razem, śpią w jednym łóżku i czasem nawet biorą wspólne kąpiele. Codziennością dla nich jest, że dają sobie krótkie buziaki w usta i naprawdę często się przytulają. Pewnego dnia Harry na tej samej strony poznaję Williama, którego od razu zdążył polubić, jednak z biegiem czasu zaczyna mieć podejrzenie, że Louis się pod niego podszywa, żeby robić sobie z bruneta żarty. No cóż, bo to chyba nie możliwe, żeby szatyn miał klona, który byłby dokładnie taki sam jak on... a może jednak.
 ----------------------------------------------------------------------
Hej, więc witam pod króciutkim prologiem mojego nowego ff
rozdziały też będą krótkie, jednak będą pojawiały się codziennie, przez cały rok 2016!! (chyba, że z jakiegoś przypadku nie będę w stanie dodać rozdziału)
mam nadzieję, że będzie ono łatwe do zrozumienia etc
jednak gdyby ktoś miał jakieś wątpliwości proszę pytać w komentarzach
wiem, że to co teraz napiszę i tytuł ff troche spojleruję, ale żeby nie było większych wątpliwości:
Harreehx - Harry Styles
loueh28 - Louis Tomlinson
Will_am19 - William Tomlinson
w moim ff zmieniłam wiek bohaterów, czyli
Harry - 20 lat
Louis, William - 18 lat
 początkowe rozdziały będą zdecydowanie krótsze, niż te które zaczną pojawiać się za jakieś 2 miesiące, ponieważ z początku pewnie będą same rozmowy
Więc mam nadzieję, że moje ff się spodoba, więc do jutra i do 1 rozdziału!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz