niedziela, 10 stycznia 2016

10 styczeń - niedziela

***
Will_am19 jest dostępny
Harreehx jest niedostępny
Will_am19Hej Harry! Dzisiaj niedziela i jestem naprawde szczęśliwy, ponieważ ta cała tymczasowa moja "rodzina" wyjeżdża na cały dzień, a ja zostaję w domu!! Oni myślą, że tym, że mnie tutaj zostawiają, a oni jadą na jakieś zakupy do galerii poczuje się gorszy, ale mnie to naprawdę cieszy! Cały dzień, bez krzyków, jęków i rozkazów. Mam nadzieję, że mi odpiszesz za niedługo, ponieważ chciałbym sie cieszyć tym dniem z tobą. Mimo że kazali mi tu trochę posprzątać jest świetnie! Zajmie mi to tylko chwile, a później cały dzień mogę po prostu poleżeć i z tobą popisac! Więc tak, będę tu czekał na ciebie cały czas i mam nadzieję, że nie jesteś na mnie zły, bo tak rzadko ci wcześniej odpisywalem. Myślę, że teraz wezmę się za sprzątanie, żeby mieć już to z głowy. Więc jeśli mi odpisesz gdzieś teraz, to poczekaj na mnie chwilkę i później będę miał dla ciebie cały dzień... 
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz