sobota, 9 stycznia 2016

9 styczeń - sobota

*nowy chat*
Harreehx jest dostępny
Loueh28 jest dostępny
Harry ♥ (Harreehx): myślę, że coś jest nie tak z Willem:(
Kitty (loueh28): Harry przystopuj. Za bardzo się nim zaczynasz przejmować i to źle na ciebie wpływa. Znasz go zaledwie kilka dni. Wiem, że jesteś bardzo przyjazny i miły, ale nie martw się na zapas. Skup się, siedzisz w biurze twoich rodziców i nie powinieneś się rozpraszać. Pamiętaj, że to ma być kiedyś twoje biuro i musisz wszystko tam wiedzieć!!
Harry ♥ (Harreehx): cieszę się, że dbasz o moją przyszłość kotku, haha:( jednak chciałbym więcej pisać z Willem, wydaję się być naprawdę wspaniałym człowiekiem i go polubiłem. Jest już prawie wieczór, a on nie jest dostępny i pewnie już nie będzie
Kitty (loueh28): za godzinkę będziesz już w domu i przygotuję ci kąpiel i kolacje i zrobię masaż, w porządku? To cię zrelaksuje
Harry ♥ (Harreehx): aw moje słoneczko. Dlatego cię tak kocham, jesteś najlepszy!! Zapoznam cię z Willem, też go polubisz i gdy nam nie będzie odpisywał to będziemy razem smutni, to będzie w porządku
Kitty (loueh28): tak jasne kochanie, może kiedyś. Ale teraz już odkładaj ten telefon i załatwiaj te wszystkie sprawy, które przekazali ci rodzice, a wiem, że masz coś do roboty. Do zobaczenia w domu!
Harry ♥ (Harreehx): za to, że mnie tak wyganiasz chcę wspólną kąpiel z tobą:(
Kitty (loueh28): z tobą zawsze księżniczko
Harry ♥ (Harreehx): moje maleństwo! To do zobaczenia w domu!!
Harreehx jest niedostępny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz