środa, 6 stycznia 2016

6 styczeń - środa

*nowy chat*
Harreehx jest dostępny
Will_am19 jest niedostępny
Harreehx[dodaj do znajomych ×] Hej Will. Mam nadzieję, że to przeczytasz, ponieważ mam wrażenie, że przez to jak wczoraj pisałem o rodzinie jesteś na mnie zły, ale smutny przeze mnie, albo spowodowałem, że złapałeś mega doła. Naprawdę źlę się czuję się z tą myślą. Nie chcialem, żebyś był taki przeze mnie. Tak nagle się wylogowałeś. Tak jakby zniknąłeś bez słowa. Mam 20 lat, a zachowuję się jak jakaś zrozpaczona nastolatka, ale przez te kilka dni, pomimo tych krótkich rozmów ja zdążyłem cię polubić, nawet całkiem bardzo polubić. I to nie moja wina, że ja się za szybko przywiązuję do ludzi i później tęsknie za nimi tak bardzo. I teraz przepraszam cię tak bardzo, że ci zawracam głowę tą wiadomością, ale chcę, a raczej nawet potrzebuję, żebyś się do mnie odezwał. Jestem taki przygnębiony, gdy nie wiem co się u ciebie dzieje i Louis wczoraj starał się mnie pocieszyć, jednak kiepsko mu to szło, zwłaszcza, że chciał się skupić na nauce i ja mu tylko przeszkadzałem. Nawet nie wiem po co ci to wszystko pisze. Ale nie martw się, jeśli już masz mnie dość to ja cię  po tej wiadomości zostawię. O nie, ta cała wiadomość pewnie brzmi bardzo słabo, przepraszam. Więc Will, jeśli masz mnie po prostu dość, to nie odpisuj na tą wiadomość, skasuj nas chat i może mnie zablokuj, sam już nie wiem. To wszystko jest takie porąbane...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz