piątek, 8 stycznia 2016

Bliźniaki i Harry: 8 styczeń - piątek

*nowy chat*
Harreehx jest dostępny
Will_am18 jest dostępny
Will_am19Harry tak bardzo cię przepraszam:(
Will_am19aw jak miło, że za mną tęskniłeś
Will_am19nie martw się, nie byłem na ciebie zły, ani przez ciebie smutny, czy cokolwiek innego sobie pomyślałeś
Will_am19przepraszam, że przeze mnie byłeś przygnębiony, ale nawet nie zdążyłem do ciebie napisać
Will_am19: ta wredna kobieta, czyli moja matka zastępcza bez żadnego powodu zabrała mi mój telefon. Nie chciała mi go oddać, mimo że nie miała żadnego prawa mi go zabrać. To jest mój telefon, który kupiłem już dawno temu za własne pieniądze. Nie powinna go nawet dotykać. Mam naprawdę dość tej rodziny, ale to nie moja wina, że nic nie mogę tak naprawdę zrobić. Nie stać mnie jeszcze na własne mieszkanie
Harreehx: [dodaj do znajomych ×] aw mój maluszek:( nawet nie wiesz jak się teraz cieszę!! Jeśli twierdzisz, że ta kobieta jest wredna, to ja też tak twierdzę i już jej nie lubię. Zamieszkaj ze mną i z Lou!! Mamy całkiem duże mieszkanie i będziesz się u nas czuł dobrze i nikt ci nie będzie dyrygował i zabierał telefonu :)
Will_am19: Harry teraz nie mam pojęcia czy sobie ze mnie żartujesz czy coś...
Harreehx[dodaj do znajomych ×] co?! Nie, oczywiście, że sobie z ciebie nie żartuje, mówie to naprawdę poważnie. I będziesz musiał tutaj nic płacić
Will_am19Harry znasz mnie dopiero kilka dni, nie możesz mi tak po prostu proponować mieszkania u ciebie i to jeszcze za darmo. To dosyć dziwne
Harreehx[dodaj do znajomych ×] to tak jakbyś miał zacząć być moim współlokatorem. Tacy ludzie, też wcześnie się zazwyczaj nie znali. No proszę Will, będzie ci u mnie dobrze. Potrafię podobno świetnie gotować ;)
Will_am19Może kiedyś Harry
Will_am19I przepraszam, że napisałem do ciebie tak późno, no bo już jest 22, wow. Myślę, że powinienem już kończyć, żeby wziąć prysznic i przygotować się do szkoły. I ty pewnie też byłeś czymś zajęty, a ja ci w tym tylko przeszkodziłem. Więc do jutra Harry!!
Will_am19 jest niedostępny
Harreehx[dodaj do znajomych ×] hej, ale jutro jest sobota!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz