wtorek, 12 stycznia 2016

12

***
Harreehx jest niedostępny
Will_am19 jest dostępny
Will_am19Harry nudzi mi sie:( 
Will_am19dlaczego nie jesteś dostępny akurat teraz?
Will_am19dlaczego historia musi być taka nudna? 
Will_am19chciałbym już wrócić do domu, ale zostało mi niestety jeszcze kilka lekcje:(
Harreehx jest dostępny
Harreehx[dodaj do znajomych ×] Hej Will! 
Harreehx[dodaj do znajomych ×] Ja właśnie siedze w biurze moich rodziców
Harreehx[dodaj do znajomych ×] uwierz mi, że tutaj też jest mega nudno:( nie ma nikogo w moim wieku, zresztą muszę sprawdzać jakieś papiery:(
Harreehx[dodaj do znajomych ×] ty przynajmniej mozesz ponudzic sie z jakimiś znajomymi:(
Harreehx[dodaj do znajomych ×] wiem! Mam pomysl! Zerwij sie z lekcji!! 
Will_am19Harry... Nie mogę
Harreehx[dodaj do znajomych ×] przynajmniej ty sie nie będziesz nudzić
Will_am19mam sam chodzić kilka godzin po mieście? Już wolę posiedzieć w szkole
Harreehx[dodaj do znajomych ×] przyjedź do mnie!! Ponudzimy się razem!
Harreehx[dodaj do znajomych ×] a tak z ciekawości to gdzie mieszkasz Will?
Will_am19aktualnie Londyn
Harreehx[dodaj do znajomych ×] to tak jak ja!! Może mieszkamy gdzieś blisko siebie? Mieszkam bliżej centrum Londynu, a ty? 
Will_am19nie sądzę, mieszkam bardziej na obrzeżach miasta, zresztą myślę, że zapamiętałbym taka ciekawą buzie jaką masz
Harreehx[dodaj do znajomych ×] przyjedz do mnie! Prosze, prosze, prosze!
Will_am19Harry...
Harreehx[dodaj do znajomych ×] proszę
Will_am19może kiedyś sie spotkamy, ale nie teraz Harry
Harreehx[dodaj do znajomych ×] trzymam cię za słowo!!
Will_am19przepraszam, muszę już kończyć: ( napisze do ciebie później
Will_am19albo jutro... 
Harreehx[dodaj do znajomych ×] będę czekał Will!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz