czwartek, 7 stycznia 2016

Bliźniaki i Harry: 7 styczeń - czwartek

*nowy chat*
Harreehx jest dostępny
Will_am19 jest niedostępny
Harreehx[dodaj do znajomych ×] Cześć Willam! Przepraszam, ale nie potrafiłem się oprzeć, żeby do ciebie nie napisać. Dzisiaj mam zdecydowanie lepszy humor, chociaż pokłóciłem się z Lou:( jednak dzisiaj nie chcę cię zamęczać moimi problemami. Widzę, że nadal jesteś niedostępny ew. Skrycie mam nadzieję, że mimo wszystko, nie logujesz się tutaj dlatego, żeby mnie unikać, bo masz mnie dość, tylko dlatego, że może zgubiłeś telefon, albo ci go ukradli, ewentualnie zepsułeś. Taka opcja jest dla mnie bardziej optymistyczna i będę się jak najbardziej niej trzymał! Przynajmniej dopóki albo mi nie odpiszesz, albo mnie nie zablokujesz. Po tym będę już wszystko wiedział. Pomyślałem, że nawet jeśli prawdopodobnie tego nie przeczytasz, to chciałbym ci coś o sobie odpowiedzieć. Więc jak już wiesz mam na imię Harry :) mam kręcone włosy i dołeczki, co już pewnie zauważyleś na moim profilowym zdjęciu i pewnie dlatego uważasz, że jestem słodki. Jak chodziłem do szkoły nie byłem najlepszym uczniem, co już ci chyba wspominałem. Mam starszę siostrę i jestem ojcem chrzestnym jej córeczki. Nie robię w życiu nic szczególnego. I tak, teraz możesz mnie nazwać egoistą, rozpieszczonym bachorem, lub kimkolwiek zechcesz, ale moi rodzice naprawdę sporo zarabiają i tak praktycznie oni mnie utrzymują. Kiedyś przejmę po nich ich firmę. Czasem się tam zjawam, żeby zaczął oswajać się z tymi wszystkimi rzeczami. Tego jest naprawdę sporo i boję się, że sobie nie poradzę, ale wiem, że będzie tam ze mną mój Lou i będzie mi we wszystkim pomagał. Moi rodzice go kochają, naprawdę. Traktują go jak swojego syna i jestem im za to wdzięczny. Louis jest serio szczęśliwy, bo tak jakby jesteśmy jego rodziną. Też kiedyś mógłbym cię zapoznać z moimi rodzicami, z pewnością by cię polubili!!! Nie wspominałem ci chyba o tym wcześniej, ale uwielbiam śpiewać. I to jest chyba mój jedyny talent haha. Może kiedyś zaśpiewamy coś razem? Ja i ty? Albo ja, ty i Louis? On też lubi śpiewać. Chciałbym kiedyś usłyszeć twój głos. Musi być perfekcyjny. Myślę, że powinien przestać zaśmiecać ci skrzynkę moimi wiadomościami haha. Więc kiedykolwiek to przeczytasz, życzę ci miłego dnia Will!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz