środa, 6 stycznia 2016

5 styczeń - wtorek

***
*nowy chat
Harreehx jest dostępny
Will_am19 jest dostępny
Will_am19Przepraszam Harry, że ci tak mało odpisuje:( Chciałbym częściej, ale chcę się skupić na nauce i mam też mnóstwo obowiązków w domu, mam nadzieję, że nie jesteś na mnie zły
Harreehx: [dodaj do znajomych ×] aw maluszku napisałeś do mnie. Nic się nie dzieje, serio. Mogę na ciebie czekać nawet cały dzień, żeby z tobą popisać. Jak u ciebie w szkole? Było w porządku dzisiaj? A wczoraj? Bo niestety już nie mieliśmy okazji wczoraj porozmawiać. Kiedy w końcu zaakceptujesz moje zaproszenie do znajomych?:(
Will_am19u mnie wszystko w porządku, naprawdę :) muszę przyznać, że podczas przerwy świątecznej tęskniłem za szkołą. Tam nikt mi tak nie rozkazuje i mogę pobyć trochę sam na przerwach. Dodam cię kiedyś Haz, wszystko w swoim czasie ;)
Harreehx[dodaj do znajomych ×] hej, bo będzie mi smutno. Chcę być twoim znajomym:( ja nigdy nie przepadałem za szkołą, wolałem ten dzień spędzić w domu, często rodzice pozwalali mi opuszczać jakiś dzień i razem spędzaliśmy go, czasem jeszcze z moją siostrą. Jestem bardzo zżyty z moją rodziną. 
Will_am19wasze święta wyglądają jak te w telewizji? Ni wiesz, że wszyscy razem siedzicie przy stole, rozmawiacie, śpiewacie kolędy, ubieracie choinkę i wymieniacie się prezentami? Jak to jest mieć takie rodzinne święta? 
Harreehx[dodaj do znajomych ×] Och, wydaję mi się, że moje święta są o wiele lepsze niż te, co pokazują w telewizji. Jest niesamowicie, naprawdę. Nawet nie potrafię tego do końca opisać, myślę że to trzeba po prostu przeżyć. Kocham święta!!
Will_am19 jest niedostępny
Harreehx[dodaj do znajomych ×] Will? Maleństwo? Powiedziałem coś nie tak? Dlaczego ode mnie uciekłeś? Przepraszam, jeśli zrobiłem coś nie tak:(
***
*przełącz chat*
Harreehx jest dostępny
Loueh28 jest dostępny
Harry ♥ (Harreehx): spieprzyłem to:(
Kitty Loulou (loueh28): co się stało Harry?
Harry ♥ (Harreehx): zacząłem pisać o rodzinie etc, a Will jej przecież nie ma i on się nagle wylogował i myślę, że to ja zrobiłem nie tak i teraz przeze mnie pewnie jest smutny i mi przez to tak przykro:(
Kitty Loulou (loueh28): Harry nie smuć się, zaraz wrócę do domu i cię poprzytulam, w porządku? Nie przejmuj się, może po prostu coś my wypadło? Albo telefon się rozładował? Nie martw się, jutro popiszecie jeszcze ze sobą, napewno!
Harry ♥ (Harreehx): mam taką nadzieję kotku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz