sobota, 2 stycznia 2016

Bliźniaki i Harry: 2 styczeń - sobota

*nowy chat*
Will_am19 jest dostępny
Harreehx jest niedostępny
Will_am19Cześć Harry. Myślę, że tak masz na imię po twojej nazwie. Chciałbym ci życzyć miłego dnia i przeprosić za wczoraj. Coś się po prostu wydarzyło i straciłem humor...
Will_am19 jest niedostępny
***
- Harry, wstań już, proszę. - mruknął Louis próbując odsunąć się od bruneta.
- Nie mogę Lou, jesteś taki uroczy i stworzony do przytulania. Kocham cię przytulać.
- Harry, ale ty mnie nie przytulasz! Ty po prostu na mnie leżysz i wiedz, że najlżejszy to ty mimo wszystko nie jesteś. - jeknął cicho szatyn, na co Styles wzruszył jedynie ramionami.
- Loulou moje najpiękniejsze słoneczko, bądź cicho i pozwól mi się tobą nacieszyć.
- Harry przecież mieszkamy razem, widujemy się prawie cały czas.
- Wiem maluszku, ale za niedługo tych znów wrócisz do szkoły i będziesz cały czas poświęcał naucę, a nie mi.
- Haz po pierwsze nie jestem maluszkiem, a po drugie, chcę się uczyć, ponieważ chcę iść później do dobrej pracy. I nie chcę, żebyś całe życie za mnie wszędzie płacił. Tak wiem, że pieniądze to dla ciebie żaden problem, ale nie mogę żyć tak całe życie.
- Louis! - pisnął Harry - ale ja chcę płacić za ciebie i nie lubię, gdy gdzieś pracujesz dorywczo tylko po to, żeby sie dołożyć do naszego domu, bo nie musisz tego robić i wtedy jesteś tutaj coraz mniej i ja naprawdę wtedy za tobą tęsknie.
- Myślę, że powinieneś sobie znaleźć nowych przyjaciół, albo swoją drugą połówkę. - zaśmiał się Louis.
- Hej! Spłoszyłeś mi wczoraj nowego przyjaciela. - Harry wydął wargi - nie chcę innych przyjaciół niż ty Lou, mam mnóstwo znajomych, ale nie chcę, żeby ktoś mnie lubił za to, że mam kasę.
- Rozumiem Harry, wiesz, że ja cię kocham za to jaki jesteś.
- Wiem Lou, ja też cię kocham
- No, a teraz Harry wstań ze mnie i może weź ten telefon. Napewno ten chłopak ci jeszcze odpisze. Tylko nie pisz z nim za często, bo będę zazdrosny. - uśmiechnął sie szatyn biorąc swój telefon.
- Jasne słonko. - Harry wziął swój telefon. - Mam wiadomość, napisał do mnie! - pisnął brunet.
***
Harreehx jest dostępny
Will_am19 jest niedostępny
Harreehxodpisałeś mi!! I jeszcze napisałeś mi miłego dnia, omg. To takie urocze, na prawdę. Tobie też miłego dnia!! I tak, jestem Harry ;) a ty pewnie Will, chociaż twój user nie jest tak tajemniczy, jak twoje zdjęcie profilowe. Myślę, że serio chciałbym cię zobaczyć.
***
*przełącz czat*
Sunshine (loueh28jest dostępny
Harry ♥ (Harreehxjest dostępny
Harry ♥ (Harreehx): napisał mi miłego dnia!! Jeju on jest taki uroczy. Tak samo jak ty
Sunshine (loueh28): Harry idioto, leże obok ciebie na łóżku, mogłeś mi to po prostu powiedzieć -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz