niedziela, 3 stycznia 2016

3 styczeń - niedziela

Will_am19 jest dostępny
Harreehx jest niedostępny
Will_am19Harry przepraszam, nie mogłem pisać. Miałem, że tak nazwę, problemy rodzinne
Harreehx jest dostępny
Harreehx: [dodaj do znajomych ×] Wiiiiill, stęskniłem się. Wczoraj cały dzień chciałem sprawdzać twój profil, kiedy byłeś ostatnio dostępny, ale nie dodałeś mnie jeszcze do znajomych:( i wczoraj LouLou był na mnie zły, bo zamiast go przytulać sprawdzałem cały czas telefon:( A coś ważnego stało się Will? Mogę ci pomóc.
Will_am19Loulou to od Lou, czyli Louisie? Twoja dziewczyna? Myślałem, że mimo wszystko ty na prawdę lubisz chłopców. Nie dodałem cię do znajomych, ponieważ jeszcze cie nie znam Haz. Nie, to nic takiego, pokłóciłem się ze swoją opiekunką i przez cały dzień panowała nieprzyjemna atmosfera
Harreehx[dodaj do znajomych ×] nie haha, Lou to nie moja dziewczyna ;) on nawet nie jest dziewczyną. Lou to Louis, Loui, a gdy cię rozdrażni to może być Lewis :) i tak wolę chłopców, ale Lou to nie mój chłopak. Tylko mój jedyny prawdziwy i najlepszy przyjaciel. I on jest tak samo bardzo uroczy jak ty. Na pewno polubilibyście się. Co? Opiekunka? Jaka opiekunka? Proszę, napisz, że nie jesteś 12-letnim dzieckiem, które potrzebuje jeszcze nianki
Will_am19: nie martw się, ta opiekunka to nie niania, tylko moja matka zastepcza, ale nie potrafię jej określić inaczej. Mam 18 lat i muszę jeszcze mieszkać u rodziny zastępczej, która za mną nie przepada
("HejLoui też mieszkał z rodziną zastępczą i teraz ma 18 latpomyślał brunet)
Harreehx[dodaj do znajomych ×] dlaczego u nich mieszkasz? Nie lubicie się? Dlaczego? Opowiedz mi coś o sobie, chcę cie na prawdę poznać Willam
Will_am19nie mam pieniedzy, żeby narazie sam zamieszkać, wiec chwilowo pozwolili mi jeszcze mieszkać u nich, ale traktują mnie tutaj jak jakiegoś chorego, ponieważ również podobają mi się chłopcy. Od dziecka mieszkałem w rożnych rodzinach zastępczych. Powiedziano mi, że moja mama zmarła przy porodzie. Nigdy nie miałem normalnej rodziny
("To tak jak Louis")
Harreehxaw możemy lubieć chłopców razem haha. Przykro mi Will, to musi być serio ciężkie w twoim życiu i tak trochę wiem co czujesz, ponieważ Lou wychowywał sie tak samo i on mi się zawsze ze wszystkiego zwierzał
***
*przełącz chat*
Harreehx jest dostępny
Loueh28 jest dostępny
Harry ♥ (Harreehx): Lou słońce, Will lubi chłopców!! Oboje jesteście tacy uroczy, idealnie byście do siebie pasowali:( i on jest taki sam jak ty Lou, też nie ma rodziny:(
Cutie Louie (loueh28): Harry spokojnie. Chyba on ci się spodobał, ha ha. I proszę, nie pisz do mnie, próbuję zrobić dla nas zakupy, bo ty jesteś zbyt leniwy, żeby to zrobić
Harry ♥ (Harreehx): dlaczego ty mnie nie rozumiesz?:(
***
*przełącz chat*
Will_am19 jest dostępny
Harreehx jest dostępny
Will_am19To nie tak, że ja potrzebuję współczucia, całkiem dobrze radzę sobie w życiu, świetnie się uczę, lubię to, chcę robić w życiu coś ważnego, doskonale znam język francuski, całkiem dobrze gram w nogę i trochę śpiewam :) 
Harreehx[dodaj do znajomych ×] jesteś taki sam jak mój Lou, musicie się poznać. Jeśli się oboje zgodzicie stworzę nam grupowy chat i będzie perfekcyjny
Will_am19Myślę, że to nie najlepszy pomysł, nie chciałbym ci zabierać znajomych haha
Will_am19: przepraszam, muszę kończyć, do jutra!:(
Will_am19 jest niedostępny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz