poniedziałek, 11 stycznia 2016

11 styczeń - poniedziałek

***
Harreehx jest dostępny
Will_am19 jest dostępny
Harreehx[dodaj do znajomych ×]  przepraszam, ale mieszkam z idiotą
Harreehx[dodaj do znajomych ×] naprawdę chciałem z tobą popisać, jednak nie dałem rady:(
Will_am19chodzi ci o Louisa? Pokłóciliście się?
Harreehx[dodaj do znajomych ×] tak i nie. Chodzi o Louisa, ale nie do końca sie pokłóciliśmy. 
Harreehx[dodaj do znajomych ×]  on jest idiotą
Harreehx[dodaj do znajomych ×] chciał mi umyć włosy i przez niego miałem szampon w oczach:(
Harreehx[dodaj do znajomych ×] i długo mnie piekły i juz wczoraj nawet nie miałem sił, żeby zaglądać w telefon:(
Will_am19 o nie biedaku:( ale mam nadzieję, że wszystko w porządku z twoimi oczkami. Szkoda, że wczoraj nie mogliśmy popisać. Miałem naprawdę świetny humor i był weekend, a teraz znów mam różne obowiązki i szkoła i ma mniej czasu i gorszy humor
Harreehx[dodaj do znajomych ×] rozumiem, przykro mi, że mnie wczoraj nie było. Mam nadzieję, ze jutro będzie u ciebie lepiej. Więc do jutra?
Will_am19tak, do jutra Harry!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz