poniedziałek, 4 stycznia 2016

Bliźniaki i Harry: 4 styczeń - poniedziałek

***
Harreehx jest dostępny
Will_am19 jest niedostępny
Harreehx[dodaj do znajomych ×] Hej maluszku. Podejrzewam, że jesteś niski, ponieważ na twoim zdjęciu widać chociaż twoje ciało, ale nadal mi przykro, że nie widzę twojej twarzy. Wydajesz się być takim maleństwem i to jest cholernie urocze. Proszę, powiedz, że jesteś niski:( 
Harreehx[dodaj do znajomych ×] kocham malutkie osoby. Mój Lou też jest taki malutki i to jest bardzo urocze:( i mogę go całego przytulać i nosić go na rękach. Jednak on nienawidzi swojego wzrostu i zawsze dodaje sobie jakieś cm
Harreehx[dodaj do znajomych ×] powiedz mi prosze, ile masz wzrostu:( 
Harreehx: [dodaj do znajomych ×] przepraszam, że cię tym męcze, ale ja serio jestem ciekawy
Harreehx[dodaj do znajomych ×] mam nadzieję, że wszystko u ciebie w porządku 
Harreehx[dodaj do znajomych ×] i że nie jesteś na mnie zły
Harreehx: [dodaj do znajomych ×] kiedykolwiek to przeczytasz, życzę ci miłego dnia!!!
***
*przełącz chat*
Harreehx jest dostępny
Loueh28 jest niedostępny
Harry ♥ (Harreehx): tęsknie Lou:(
Harry ♥ (Harreehx): nie ma ani ciebie, ani Willa
Harry ♥ (Harreehx): chociaż znam go kilka dni, też za nim tęsknie
Harry ♥ (Harreehx): nie lubię, gdy jesteś w szkole:( 
Harry ♥ (Harreehx): wiem, że jesteś wzorowym uczniem, ale nic się nie stanie, jak raz użyjesz telefonu i mi odpiszesz:( 
Harry ♥ (Harreehx): Will też chyba chodzi do szkoły i nie może mi odpisywać
Harry ♥ (Harreehx): maluszku
Harry ♥ (Harreehx): wiesz, że Will też chyba jest takim maluszkiem?? 
Harry ♥ (Harreehx): to urocze. Jeśli nie stracę z nim kontaktu i mnie polubi, to będę miał swoje dwa maleństwa:(
Harry ♥ (Harreehx): muszę was ze sobą poznać
Baby Lou (loueh28): Harry, przestań do mnie pisać! Musiałem wyjść do toalety z zajęć, ponieważ miałem włączone wibracje w telefonie. Za kilka godzin zobaczysz mnie w domu!! I nie jestem maluszkiem, przestań ugh
Harry ♥ (Harreehx): też cię kocham słoneczko! :)
***
*przełącz chat*
Harreehx jest dostępny
Will_am19 jest dostępny
Will_am19jestem już Harry, przepraszam
Will_am19mam właśnie luźniejszą lekcję i mogę spokojnie z tobą popisać
Will_am19wydaję mi się, że nie jestem taki niski haha
Will_am19mam 178 cm, myślę, że to nie jest najwięcej, ale nie jestem taki malutki
Harreehx[dodaj do znajomych ×] aw dla mnie jesteś taki malutki. Ja mam 189 cm. Takie urocze maleństwo Will
Harreehx[dodaj do znajomych ×]  idź się lepiej ucz maluchu, nie chcę cię rozpraszać. Wiem, że Lou woli się skupiać na nauce w szkole niż na mnie. Więc powodzenia w szkole!!
Will_am19dziękuję Harry i tobie również miłego dnia!
***
*przełącz chat*
Harreehx jest dostępny
Loueh28 jest dostępny
Harry ♥ (Harreehx): odpisaliście mi w tym samym czasie! To naprawdę urocze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz