piątek, 1 stycznia 2016

Bliźniaki i Harry: 1 styczeń - piątek

*rozpocznij chat z przypadkową osobą*
*nowy chat*
Will_am19 jest dostępny
Harreehx jest dostępny
Harreehx: [dodaj do znajomych ×] Szczęśliwego nowego roku!! :) 
Will_am19um... Tak, dziękuje, tobie również
Harreehx[dodaj do znajomych ×] Hej, coś jest nie tak?
Will_am19nie, ale my się nie znamy...
Harreehx[dodaj do znajomych ×] przecież ta strony służy do poznawania ludzi, a ja chcę cię poznać :) 
Will_am19No tak, jednak po prostu jesteś pierwsza nie znaną osobą, która tutaj do mnie napisała i czuję się trochę nieswojo. 
H
arreehx[dodaj do znajomych ×] miło mi, że jestem twoim pierwszym ;)
Will_am19zabrzmiałeś jakbyś był zboczony:( mam nadzieję, że nie jesteś starszym panem, który lubi mały chłopców w swoim łóżku, ponieważ jeśli to twoje prawdziwe zdjęcie na profilowym, to chciałem przyznać, że wyglądasz bardzo słodko
Harreehx[dodaj do znajomych ×] aw jaki uroczy. Niestety twoje zdjęcie za wiele mi nie pokazuję:( Mam nadzieję, że w wieku 20 lat nie jestem jeszcze starszym zboczonym panem, ale myślę, że mogąc być szczerym, to przyznam, że lubię chłopców, szczególnie takich uroczych jak ty.
Will_am19o nie, mam nadzieję, że nie będę musiał się ciebie bać, ponieważ zechcesz mnie śledzić 
Harreehx[dodaj do znajomych ×] nie dość, że uroczy to jeszcze taki niewinny. Myślę, że już cię lubię.
***
*przełącz czat*
Harreehx jest dostępny
Loueh28 jest dostępny
Harry ♥ (Harreehx): Louis??
Harry ♥ (Harreehx): Lou?
Harry ♥ (Harreehx): Louis stęskniłem się, odpisz proszę
Little boo (loueh28): Harry, widziałeś mnie kilka minut temu i jeśli piszesz do mnie tylko po to, bo chcesz, żebym ci zrobił herbatę, to wiedz, że z salonu masz bliżej do kuchni, niż ja z pokoju:) 
Harry ♥ (Harreehx): dlaczego ty mi to robisz? Ranisz moje serce:(
Little boo (loueh28): też cię kocham
Harry ♥ (Harreehx): Little boo...
Little boo (loueh28): Little boo? Harry naprawdę? Znów bedziesz miał moją nazwę inną każdego dnia? Kim będę jutro? 
Harry ♥ (Harreehx): słoneczkiem... Moim słoneczkiem
Little boo (loueh28): zawsze będę twoim słoneczkiem?
Harry ♥ (Harreehx): zawsze Lou, kocham cię!
***
*przełącz chat*
Will_am19nie jestem uroczy, naprawdę
Will_am19tylko trochę nieśmiały względem nowo poznanych mi osób
("Tak samo jak Loupomyślał Harry)
Will_am19na codzień jestem pyskaty, tak myślę
Will_am19wiele osób mi to codziennie mówi
Will_am19och zraziłem cię do siebie, prawda?
Will_am19dlatego mi już teraz nie odpisujesz
Will_am19przepraszam...
Will_am19 jest niedostępny
Harreehx[dodaj do znajomych ×] hej, nie, chcę z tobą pisać, serio! Musiałem szybko załatwić pewną sprawę ze swoim przyjacielem, ale juz jestem! 
Harreehxnie gniewaj się na mnie misiu, jesteś naprawdę uroczy:(
***
*przełącz chat*
Harry ♥ (Harreehx): przez to, że nie chciałeś mi zrobić herbaty, spłoszyłeś mi nowego przyjaciela:( śpisz dzisiaj na kanapie
Little boo (loueh28): CO?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz